Magnus Österlund-träning.

2011-06-01 @ 00:58:59

Katja Perkiö & Cancan Ek.







Också nästa grupp;

Johanna Bårring & Xiang (?)
- Detta var verkligen en häst heeelt i min smak! Så himla fin.





Anna Johansson & Curre;




Sofia Palm & Woode;





Emilia Johansson & Lydia;


 

 

 

Nu fick ni en reeeeeeejäl bildbomb. Och det är ändå låååångt ifrån alla bilder jag hade velat lägga upp.
Tycker att jag gjorde helt okej ifrån mig, var väldigt svårt att fota när man har så mycket kortare tid på sig än när man fotar tex. ett dressyrekipage och man står i mitten av ridbanan/ridhuset. Man får mycket lättare felstegsbilder och sådär nu. Men ska öva öva och öva!
Tråkigt nog så blev det inte så värst mycket hoppbilder dock, kunde inte zooma så mycket och hindrena låg en bit bort :( Hade hellre velat stå inne på banan men jag kunde inte med att fråga haha :$


Kommentarer
Postat av: Amanda

köp ett lite längre objektiv. Det kostar ju lite men det är verkligen värt det. Och sen så ska du köpa ett UV-filter som du sätter framför linsen, det skyddar linsen mot skador, du vet om linsen pajat så är hela objektivet kört ;)

2011-06-01 @ 23:06:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Josäfin :>

fina bilder :D

2011-06-02 @ 13:00:04
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0