Kapad man

2011-05-14 @ 09:03:00
hahah alltså. Mitt humör är inte att leka med. I onsdags fick jag bryt på Biscayas man, den vill aldrig ligga på samma sida och det spelar ingen roll hur mycket jag rycker den, det tar aldrig slut.
Så jag kapade den. Rakt av. Nu är den typ en handsbredd bred, Det ser helt tokigt ut, för det blev lite för kort och det är fortfarande för tjockt. Men halsen ser bredare ut, och det är verkligen ett plus då hennes hals är så tunn :(

Dagen efter var manen dock bara ett enda kaos. Den ser typ... uppklippt ut och är helt galen. Men den ligger i alla fall på samma sida! Och får den växa någon månad nu så blir det nog bra sedan. Måste dock rycka lite till i fram.



Kommentarer
Postat av: Paulina

Har du provat att fläta manen riktigt hårt åt ena hållet? :) Om man gör det varje dag en tid så KAN det bli bättre ;)

2011-05-14 @ 11:21:39
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0