Gårdagens ridpass

2011-05-08 @ 16:27:03
Amanda var med mig uppe i stallet igår :D
Först red jag lite, ställde inte så himla mycket krav, hade lite svårt att få fram en bra känsla i början, men det släppte som alltid efter galoppen, hon släpper alltid handbromsen efter galoppen.
Efter red Amanda. Och jag var blev verkligen positivt överraskad! Hon är utan tvekan den som ridit henne bäst av alla de som jag slängt upp. Det såg verkligen hur fint som helst ut, och Amanda tyckte om henne så det var roligt att se!
Amanda och Biscaya;






Hon är allt fin, min kära häst.



Idag har jag ledig, Linnea ska rida ut en stund, och eftersom B har gått varje dag denna veckan så blir det nog en uppskattad vilodag för henne imorgon ;)
Och min iphone har kommit, så ska passa på att pilla massor med den idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0