Dagens träningspass

2011-05-05 @ 21:58:54
Joggade henne lite, galopperade ett par varv och sådär. Fokus låg på att hon skulle gå fram riktigt ordentligt, vilket hon gjorde. Speciellt i galoppen hahah. Men det gick bra, lyckades med v. galopp en gång i alla fall! Och hon lossnar alltid helt underbart efter att man tagit ett par fattningar på henne.


Imorgon händer något kul; Ska nämligen hoppträna för Sofia :D Är lite nervös dock, jag är ganska så feg och Sofia är ganska tuff... Men jag behöver någon som är tuff och kan sparka igång mig lite.
Vi ska försöka lösa vänstergaloppen också. Men nu verkar det ju som att den är på g i alla fall!




Och ser ni att jag gjort en massa förändringar på bloggen? ;) Bättre än innan va? Ska börja pilla på en header när jag orkar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0