Förändring på g!

2011-03-27 @ 23:18:52
Just nu verkar det som att det är lite spännande förändringar på g! Det är nämligen så att det lutar åt att jag och Amanda kommer att börja blogga ihop. Urkul! Hon är väldigt mycket duktigare än vad jag är på det här med bloggdesigner, så det överlåter jag till henne!
Känner dock att det är dags för mig att köpa mig en systemkamera nu, för är det så, kommer bloggandet att bli mer seriöst, så det kommer nog att inhandlas så fort jag fyllt år den 12:e maj :)

Och lite mer roligt; Den 12:e maj får jag tillgång till ett konto med 90 000kr på. Gissa om jag ska bege mig till Skara hästsport och köpa allt jag vill ha? Då blir det även en ny sadel för min och B's del :D

Och till dig som undrade vartifrån schabraket på bilden ovan är ifrån; Det är ett BR schabrak köpt på Skara hästsport.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jävel va mycket pengar :O

2011-03-28 @ 10:05:34
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Oj, så mycket pengar du kommer få tillgång till ... härligt! :D

2011-03-31 @ 18:38:03
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0