Det här med bloggtävlingar

2011-03-22 @ 12:21:00
Ja, alltså. Jag har alltid varit negativt inställd till det här med bloggtävlingar. Av dessa anledningar;
1. Finns ju vissa som lottar ut saker för typ 5000kr. Hur i hela har någon under 18 utan jobb råd med det? Och ingen vettig förälder ger sina barn 1000kr bara sådär som de kan ge bort till någon de inte känner. Kom igen småungar. Ni lurar ingen. Sponsortävlingar är dock okej!
2. En bra bloggare ska inte behöva köpa till sig läsare, eller hur? :)

Just sayin' liksommmm.
(och nej, jag säger inte heller att min blogg är roligast i världen osv. Men jag köper mig i alla fall inte läsare)

Kommentarer
Postat av: Emma SVARAR

Fast alla tävlingar handlar ju inte om att köpa sig läsare, utan om att ge dom någonting! =) Tycker det är jättekul när bloggarna jag följer, oavsett, tävlar ut grejer osv!

2011-03-22 @ 13:45:37
URL: http://euthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0