Dagens träningspass

2011-03-01 @ 23:42:36
Blev oplanerat bomarbete idag! Kom nämligen ett par som slängde fram massor av bommar, så "Varför inte?" tänkte jag.
Var ingen speciell övning, utan skrittade och travade bara över åtta bommar som låg på rad.
Det gick superbra, Biscaya tyckte att det var jätteroligt! Var ju ett tag sedan vi jobbade med bommar, nästan ett år tror jag, och då lyfte hon knappt på fötterna ens, men nu bjöd hon på och lyfte ordentligt på fötterna. Till och med traven gick bra, förutom när jag var där och skulle ta lite i henne för att jag tyckte att hon ökade för mycket. Men när jag slutat med det gick det kalas.

Bild från i måndags när jag löslongerade henne;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0