God eftermiddag!

2011-06-04 @ 14:37:38
Jag vaknade ganska så nyss, så jag sitter och äter, pasta, bitar á la kyckling & sweetchili-sås. Fantastiskt gott! Dock så lyckades jag bränna bitarna, första gången jag lyckas bränna något någonsin typ :(

Så jag ska bara smälta maten och sedan bär det av till stallet. Tror att jag ska försöka rida ut en bit. Kan tråkigt nog inga ridvägar, men jag får väl utforska lite! Åsa pekade ut några håll jag kunde rida åt i alla fall.


Jag har lånat hem Klaus Hempflings "Hästars själ", har sträck läst den om och om igen! Ska lära mig alla karaktärena utan till.
För er som inte vet så har Hempfling gjort x antal karaktärer och han påstår att man kan ta reda på hästens personlighet genom att kolla på hur den ser ut.
Jag är lite kluven när dte kommer till B... Hon stämmer in på ett par saker på flera karaktärer. Men jag antar att man inte kan få alla 'rätt'.
Om ni vill så kan jag försöka lista ut vad för karaktär era hästar är, länka bilder bara ;) Dock så är jag verkligen inget proffs, men kan göra så gott jag kan.

Boken är verkligen jätteintressant, den rekomenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0