Benlindor

2011-06-02 @ 08:33:00
Jag lindar för det mesta Biscayas ben.

Jag lindar alltid, alltid, alltid med padd och skulle aldrig göra något annat, oavsett vad lindorna är i för material (använder dock endast fleecelindor för tillfället). Jag skulle aldrig riskera något genom att linda utan padd.
Paddarna jag använder i fram är från Mia RS, och de är superlätta att linda med! Köpte dem för att de andra jag hade var lagom långa till bakbenen, så de var alldeles för långa i fram. Mia RS paddarna är också i längsta laget, men det gör inget om det sticker ut lite av padden. Paddarna jag använder i bak är lite svårare att linda med, vet dock inte vad de är för märke.



Lindar ni med eller utan padd?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: De tog bort honom för ett par dagar sen :( Han hade fått fång igen, och nu börjar ju hans jobbiga period med soleksem, så de tänkte väl att det var lika bra han fick somna in. :( Han var ju gammal också...

2011-06-02 @ 11:17:07
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0