Inköp

2011-01-11 @ 00:12:31
Ja, var ju på Skara hästsport som förut. Mamma inhandlade ett par gråa Domani ridbyxor till sig själv (399kr), och ett sprenger bett (499kr) till Krabat, tänkte köpa ett nova, men de fanns inte i hans storlek, så fick bli ett sprenger som liknade novabettet, vet dock inte vad det heter. Och orkar inte leta upp bild.
Och ja, nu till anledningen till att vi åkte dit;
Jag skulle köpa stövlar! De har nämligen superrea på JW-stövlar som jag tjatat på mamma om i ett halvår. Hela 4395kr fick man ge för dem i ord. pris. 999kr gav jag för dem nu på rean. Snacka om fynd!
De sitter helt underbart, lite stela som de flesta stövlar, men inte ens i närheten av lika hemska att rida i första gången som mina Treadstone var.
Och de är perfekta i storleken! Blev så himla lättad när jag upptäckte att det fanns ett par 36or med snörning kvar alltså.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; okej =) är den bra? =)

2011-01-11 @ 15:35:19
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0