Dagens träningspass

2011-01-11 @ 00:04:49
Skrittarbete för både B och K idag. Jag på Biscaya och min syster på Krabat. Krabat såg fin ut, min syster provade ett nytt bett idag, och han såg ut att trivas ganska så bra på det faktiskt.
Biscaya var lite halvt seg, pressade henne inte så hårt idag, lite volter och sidförande i 30min typ.
Min syster fick ta ett par bilder, kassa som satan i gatan, men jag har försökt piffa till dem så gott jag kunde.




Outfit;
Träns - Skara hästsports eget märke tror jag? Har dock plockat bort nosgrimman och körde western style.
Bett - Tredelat med sötmalm.
Padd - Mattes
Sadel - Märkeslös
Schabrak - Hööks
Stigbyglar - Gråa i plast fårn Hööks

Hjälm - CO John Whitaker
Jacka - haha någon jag fått från skolan
Handskar - Kingsland
Ridbyxor - Domani (haha de sitter ganska så löst alltså...)
Stövlar - John Whitaker (och under dem hade jag Kingsland strumpor.

Ja, så såg vi ut idag i alla fall! Inget speciellt typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0