Recension: JW-täcke

2011-02-08 @ 16:33:00
Märke: John Whitaker.
Pris: Minns inte riktig, när jag köpte mitt tror jag att det kostade 1400kr. Men är inte helt säker. Inköpt på Skara Hästsport.


Jo, har nu haft detta täcket i ungefär ett år. Och det är ett av de bästa köp jag någonsin gjort. Varför? Jo. För det första så är det supersnyggt, och för det andra så har jag under det året jag haft täcket ALDRIG kommit till stallet och hittat det på sne. Och täckesgjorden har hoppat ur en enda gång. Priset är helt överkomligt. Det har hållt hur bra som helst, inga större skador eller så, och då har hon ändå gått med en häst som tyckte om att tugga på täcken tidigare.
Det är inte så jättetjockt, typ 200g bara. Men det duger alldeles utmärkt.

Dock så har Biscaya fått väldigt mycket bogskav av täcket. Hon är i och för sig väldigt känslig för skav, så dte är ju inte helt säkert att det bara beror på täcket!

Summarum: Prisvärt täcke som ligger där det ska. Helt klart ett värt köp.

Någon annan som har täcket? Och vad tycker ni i sådana fall om det?

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

haha jo jag ska faktiskt dit bara för håkan! :)

2011-02-09 @ 19:06:24
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0