Ny hjälm

2011-02-03 @ 10:58:00
Efter x antal avramlingar börjar det nu bli dags för mig att köpa en ny hjälm! Jag har dock väldigt svårt att bestämma mig. Har just nu en ful-hjälm från Hööks och en CO John Whitaker.
Här är de sorterna jag funderar över, vilken är er favorit?

1. Charles Owen Wellington Professional, 2595kr här.

2. Charles Owen Wellington Ayr8, 2350kr här.

3. GPA Speed Air Evolution, 5500kr här.

4. JW hjälm (vet inte vad den heter och kostar, orkar inte kolla upp, men finns på Skara Hästsport)

Nu har jag inte tagit mig tid att leta upp vart man kan hitta hjälmarna billigast och sådär, men tog första prisexemplet jag hittade i princip :)

Dock, så är det ju inte säkert att de blir någon av dessa färger/utseenden på hjälmarna, allihopa finns ju i flera olika färger, jag orkar dock inte slänga in massor av bilder. Menar att det är modellen på hjälmen jag funderar på.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jgag tycker du ska köpa Charles Owen Wellington Professional! Den är ganska stilren och supersnygg!

2011-02-03 @ 21:25:40
URL: http://everybodyisscreaming.tumblr.com
Postat av: Anonym

HAHA ett skämt ? När du och elisabeth (PONNY&RYTTARE) "bråkade" dissade du den nedersta hjälmen och nu vill du köpa den ? DUBBELMORAL (L)

2011-02-09 @ 22:28:35
Postat av: Emeli

Sv; Tänker ju dock absolut inte köpa den i shiny, det tycker jag är skitfult ja. Dessutom var det en väldigt lång tid sedan, men kul att du fortfarande håller koll på mig, anonym från Angered <3

2011-02-09 @ 22:44:38
URL: http://solitarymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0