Göteborg Horseshow

2011-02-09 @ 21:09:42
Ja, självklart ska jag dit! I vanliga fall brukar jag åka på lördagen, men i år åker jag med skolan så får väl anpassa mig, programmet är dock ganska så tråkigt om jag ska vara ärlig. Aja.
Såhär ser programet ut;

Fredag 25 februari

Förmiddag 10:00–ca 16:45
10:00

Morgondagens vinnare – FINAL

Ryttare mellan 16-18 år gör upp om titeln “Morgondagens vinnare”. Läs mer

Tid anges senare

Internationell hoppning 1,40 m

En tidshoppning för de internationella ekipagen.

13:00

Reem Acra FEI World Cup™ Dressage Grand Prix

Dressyreliten rider Grand Prix-program samt påverkar startordningen inför lördagkvällens Kür. Syntolkas. Läs mer

Kväll 18:00–ca 23:00
18:00

Internationell hoppning 1,50 m

Hoppklass med mycket prispengar. Syntolkas.

Tid anges senare

Show – Voltige

Uppvisning med voltige. Några av Sveriges bästa voltigörer kommer och visar upp sin sport. Läs mer

Tid anges senare

Show – Flyinge

2011 firar Flyinge 350 år. Publiken bjuds på ett tvärsnitt av verksamheten i form av sport och precision. Läs mer

Tid anges senare

Internationell hoppning, Six-bar

Höjdhoppningklassen Six-Bar. Felfria ekipage går vidare till nästa runda. Läs mer



Det jag ser mest fram emot är höjdhoppningen och Flyinges show! Annars så är det ganska så tråkiga saker, visst är hoppningen och dressyren rolig - i alla fall de första 15 ekipagen, sedan brukar jag längta till mässan.

Mässan älskar jag! Förra året hade jag med mig 6000kr. I år blir det bara 2000kr. Men jag har inget jag direkt behöver i år så. Ska kolla efter ridbyxor, schabrak och lindor i alla fall. Sedan lyckas jag säkert få med mig allt annat än det jag tänkt eller så köper jag typ en skitdyr grej så att jag inte har råd med något annat, i alla fall om jag känner mig själv rätt hahah.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Blir lite avvis!, bor enhalvtimme från liköping så de tar typ en timma till skara, men favoritaffären alla gånger!;)

2011-02-09 @ 21:53:31
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0