Göteborg horseshow 2011 (Tävlingar/show)

2011-02-27 @ 23:46:31
Morgondagens vinnare var ju... Ja. Det var ju inga vinnare direkt. Känns som att det bara var rivning efter rivning efter rivning på nästan alla ekipage. Dock måste jag säga att det var underbart att få ta del av vinnarens lycka! Man verkligen kände av i luften hur lycklig han var, blev helt varm inombords. Känslan han måste ha haft när han red ärovarvet måste ha varit helt fantastisk och obeskrivlig.
Sedan var det ju speedklass i hoppning. Jäklar vad duktiga alla var! Fast det finns ju i och för sig en anledning till varför de tävlar bland eliten. Det var fint att se i alla fall.
Sedan dressyr, de första var väl kul, men jag tröttnade ganska fort. Tycker att kur är roligare, då är det inte precis samma sak hela tiden i alla fall.
Sedan var det ju paus.
Sedan mer hoppning.
Och sedan var det Flyinges show. Det var faktiskt ganska så tråkigt måste jag säga ): Blev inte ett dugg sugen på att söka till Flyinge efter gymnasiet. Inte mer än innan i alla fall.
Dagen avslutades med six bar hoppning, höjdhoppning alltså, som jag och resten av klassen tyvärr missade i och med att tågen hem går helt knasigt!
Tog typ inga bilder, och de jag tog blev superkassa. Men bjuder på dem ändå.





Hur skönt som helst, skolan betalade resan dit och hem, heldagsbiljett och mat!


Kan ju helt klart säga att jag hade en oerhört rolig dag i alla fall!
Inlägg om mässan kommer alldeles strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0