Dagens träningspass

2011-02-23 @ 23:10:19
Blev ridning idag, men det var löjligt kallt så blev mest mulle-ridning, hon kändes inte så pepp heller, red loss henne lite i början och i slutet koncentrerade jag mig endast på att hon skulle gå i rätt tempo och struntade i formen. Kändes nämligen som att jag red med handbromsen i.
Mina fötter var helt sönderfrusna efteråt. Det var verkligen hemskt kallt. Hoppas verkligen att det blir varmare imorgon, för då har jag ju APU, inte kul att vara i stallet 9-19 när det är kallt alltså.

Krabat blev skrittad av mamma, som även vågade sig på att trava för första gången på 20år (!!!)
Sedan blev han longerad en stund.

Kommentarer
Postat av: MLI - ANGLOARAB ÄGARE

sv; haha ja :D, köpte ngt kul på ghs? :)

2011-02-27 @ 22:11:03
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0