Uddetorps naturbruksgymnasium

2011-04-13 @ 16:20:58
Jag har den senaste tiden inte gått i skolan, men igår bestämde jag att det var dags att jag tar tag i det.
Jag trivis inte riktigt på min skola, dels så ligger den långt bort och dels så tycker jag inte alls om stämningen och sammanhållningen som är där.
Tråkigt skulle det ju dock vara om jag fick gå om från ettan när jag redan är klar med ett flertal kurser och har påbörjat ett flertal andra kurser.
Kurser jag gjort och fått betyg i; Engelska a, Svenska a, Datorkunskap a, Etologi, Naturkunskap a.
Och kurser jag påbörjat; Engelska b, svenska b, samhällskunskap a, naturkunskap b, projekt och företagande, arbetsmiljö och säkerhet, osv. Jag har säkert glömt en massa.

Igår mailade jag två skolor. En skola i Skövde, samhällsprogrammet.
Den första skolan hade ingen plats i tvåan, men jag fick börja ettan om jag ville.
Sedan mailade jag även Uddetorp i Skara.
Och jaaaaaaaaa, jag får komma in dit på möte den 27:e denna månaden också ska vi gå igenom vad jag har gjort och vad som skulle behöva tas igen om jag fick börja tvåan direkt :D Hoppas verkligen att jag slipper gå om från ettan alltså!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0