Träningspass

2011-04-18 @ 22:04:47
Söndag; Jogg på banan, mamma filmade lite, så så snart jag får tid kommer det att komma upp en film från det :D Ska bara klippa och lägga upp först, askalas.
Idag; Jag red fram och sedan hoppade Maja henne. B skötte sig jättebra! Galopperade på som om hon aldrig gjort annat och hoppade hela 60cm! Är supernöjd. Maja är så himla duktig. Och B var urtrött och nöjd efteråt :) Jag filmade dessutom, så det kommer film från det också!
Sedan longerade jag krabat, och han skötte sig fint. Bockade, brallade eller sparkade inte en enda gång!

Imorgon har mamma hästarna, då får nog Krabat stå och Biscaya får antingen gå på promenad eller bli longerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0