Omotiverad

2011-04-14 @ 16:19:07
Känner mig så galet omotiverad inför dagens ridpass, har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på ): Känns som att vi just nu bara nöter samma saker om och om igen. Vilken vi typ gör. Det är ju galoppfattningarna och halterna vi behöver jobba på mest. Hon måste sluta gå emot bettet när vi gör halt och hon måste ta vänsterfattningarna och bli stadigare i höger och vänster galopp.
Det börjar bli lite tjatigt nu. Nästa vecka är det ju dock lov, så då blir det inte så mycket ridning för min del för en vän från Uppsala kommer ner till Göteborg, så kommer spendera ganska mycket tid där. Så får mamma ta Biscaya vissa dagar också ska jag fråga Maja om hjälp åtminstone någon dag. Men ska rida åtminstone tre-fyra dagar själv.
Har världens lust att bara åka och ta en lektion i något vi aldrig gjort innan, typ western eller akademiskt. Skulle vara himla kul att få prova på lite annat. Akademiskt verkar faktiskt väldigt roligt.
Ska försöka börja hoppa lite oftare också! Men dte är så svårt att göra det när man är själv. Höja, sänka, lägga upp bommar osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0