Krabats flytt

2011-04-14 @ 08:55:00
Som jag tidigare nämt så ska Krabat flytta ): Har nu fått ett datum för när det kommer att ske, och det är redan ungefär två veckor, den 29:e närmare bestämt.
Fy vad jag kommer sakna honom. Han har en sådan stor personlighet och det är så himla tråkigt att lämna bort honom nu när han börjar bli så oerhört fin. Kommer säkert gråta. Mamma lär dock gråta mest, om hon ens kommer orka vara med när han åker. Hon tycker om honom så himla mycket.



När jag är långsam i stallet brukar mamma till och med låna min mobil så att hon kan ta puss-bilder med Krabat. Har en hel mapp med en massa bilder (och på något knepigt sätt har hon lyckats ta typ alla upp och ner...), så ah, kommer nog att blir riktigt riktigt jobbigt för min arma mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0