Hiss och diss; Ponnyakuten

2011-04-28 @ 01:43:54
Nu har jag sett klart på Ponnyakuten, så här får nu en hiss & diss;
Hiss;
Den lilla blonda dressyr-killen! Jacob hette han va? Alltså, så himla charmig. Så sjukt söt när Jan Brink kom, man såg verkligen på honom att han höll på att gå under av lycka.
Nicholai! Verkligen urhärlig, känns väldigt mogen, och hoppa, det kan han minsann :)
Passen med Tobbe. Han är så himla duktig, jag kan väl knappast vara den enda som lärt mig en massa användbart från honom genom Ponnyakuten? ):
Fotbollsmatchen. Kanske bara var jag, men jag tycker att det var urkul att den tidigare generationen fick vara med i denna säsongen också. Nästa år hoppas jag på en duellhoppning eller så!

Diss;
Liza. Visst, hon är säkert supergullig osv. Men fy fan vilken attityd hon har. Här får hon komma på läger hos självaste Tobbe Larsson, och vad gör hon? Jo, gnäller så fort hon måste göra minsta lilla ansträngade. Hade blivit fly förbannad på henne om jag varit där. Så bortskämd att jag vill spy. Uppfostrar föräldrar inte sina barn längre? Och Stars sadel låg ju helt katastrof. Hur har hon/hennes föräldrar/tränare kunnat missa det? Skulle dock haft en massa skuldkänslor om jag var hon, ridit i flera år på en häst som har ont i ryggen. Fyyyy.
Nya programledaren. Den andra var mycket roligare tycker jag ): Känns som att hon var mer inne i det hela.
Fortfarande för lite ridning. Ja, programet riktas ju dock till yngre, men jag vill ha meeeeeeeeeeeeeeeeer ridning )))):
Alla pessoabett. Varför gör Tobbe inget åt dem? Han bytte ju gymkhana-tjejens bett förra året. Tycker att han borde gjort det detta året också, och förklarat varför. Förstår verkligen inte hur folk fortfarande inte hunnit inse att pessoa är ett jävla skitbett, det borde vara olagligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0