God dag!

2011-04-24 @ 15:39:56
Igår var jag ju i Göteborg. Och Gudars vad varmt det var! Är som att hela Västergötland hoppat över våren och gått direkt på sommaren. Men klagar gör man ju inte efter denna vintern.
Vi satt i Slottskogen och tog det lungt, när det blev kallt på kvällen fixade de jag var med en eld och sedan satt vi och värmde oss där.



Idag är jag helt slut, trots att jag sovit åtminstone åtta timmar. Aja. Kollar på simpsons och väntar på att mamma ska komma förbi så att vi kan bege oss till stallet. Mamma ville rida ut idag, men jag är sugen på ett rejält dressyrpass. Gissar dock på att min moder kommer att få sin vilja fram, så då får dressyrpasset bli imorgon istället.
Ska se om jag kan jogga lite på banan och fråga mamma om hon kan fota lite i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0