Dagens träningspass

2011-04-22 @ 23:56:20
En vän till mig & min pojkvän var med ute, så blev lite mulle-ridning på banan. B var hur lösgjord och fin som helst trots att planeringen för denna veckan varit; hoppning - vila - uteritt - vila.
Min vän red lite på B, första gången han red och trots det så till och med travade han själv en bit! Samuel red själv på Krabat med.
Min syster red Krabat, både jag och hon red över bommar och upphöjda bommar. Gick bra, B var inte ens tittig! Krabat var dock lite knepigare så mamma fick hjälpa till och leda och pusha lite. I slutet gick han dock över utan problem, så då var vi nöjda också fick det räcka.

Sedan kvällsfodrade och hemma beställde vi pizza som är uppäten sedan länge och nu är det dags för film :)


Åh, hatar att lovet börjar lida mot sitt slut nu ):
Imorgon blir dte Göteborg, så mamma har hästarna, och då står det löslongering på schemat för B's del! Sedan på söndag och måndag så ska jag rida, så då får vi se vad det blir. Massor av dressyr och sidförande tror jag det blir, och kanske någon uteritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0