Dagens träningspass

2011-04-14 @ 22:59:16
Blev som vanligt galoppfattningar idag. Och fy så fin hon var! Så pigg och framåt. Och när hon väl kommit igång tycker hon att det är så roligt att hon tar i så mycket när hon fattar att jag nästan åker ur sadeln, så söt.
Red fram ganska snabbt och gav mig på galoppfattningarna nästan direkt, högern gick som alltid bra, vi fick dock inte till någon vänster. Hon var alldeles för pigg idag, jag hann inte med alls haha. Men det var väääldigt nära ett par gånger, och kan knappt vänta tills den lossnar. Kommer att bli underbart ): Det är så att det kryper i hela mig bara jag tänker på det.
Såhär ser planeringen ut för resten av veckan: (med reservation för ändringar såklart!)
Imorgon; Longering eller uteritt.
Lördag: Uteritt (beroende på om det blivit uteritt dagen innan), vila eller galopparbete
Söndag: Löshoppning eller uppsutten hoppning.

Ska nog ta en kurs i tömkörning också! Har hört att det ska vara mycket bra och att hästarna byggt massor av ryggmuskler på bara några gånger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0