Åsa-träning inbokad

2011-04-19 @ 01:42:43
Nästa vecka blir det Åsa-träning! Exakt datum är inte bestämt, men det blir mellan 26e och 28e. Var ett tag sedan jag red för tränare senast och det är ju lite dålig stil utav mig, men kände att jag och B behövde hitta tillbaka till varandra och ta tag i lite småsaker. Nu är det ju dock gjort och därför är det nu dags att återuppta träningen.
Dressyr blir det för Åsa.
Hopptränare har jag dock inte hittat än, vill träna för Erika Andersson, men vi behöver nog få lite mer rutin innan vi ger oss ut och tränar för henne :)

Jenny passar också på och rider Krabat för Åsa en gång innan han åker. Åsa känner Krabat sedan innan så hon vet hur han är, och det är ju en fördel när en ny ryttare ska träna första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0