Världen är liten!

2010-09-24 @ 16:30:54
En blogg jag följt väääldigt länge är Emelies. Och härom dagen när jag läste hennes blogg insåg jag att jag går på samma skola som henne, samma linje & sådär! Bara det att hon går i ettan, och jag går i tvåan. Jag har dock många lektioner med henne (eller ja, jag är ju inte speciellt mycket i skolan för tillfället. Ska skärpa mig från och med nästa vecka haha) eftersom jag har mycket i hästämnena som jag ska ta igen. haha härom dagen lindade jag hennes ben... och ja, kunde konstantera att det är oerhört mycket svårare att linda en människas ben, än en hästs!
Det är verkligen galet hur liten världen är egentligen. Sånt här har hänt mig supermånga gånger, tycker att det är superkul när sådant händer.
I alla fall, tänkte att jag gör så att jag passar på att anmäla mig i hennes tävling!
Så;


Kommentarer
Postat av: MLI

haha ja det var kul :), fick ju inget blod ut i benen haha x)



2010-09-30 @ 20:21:48
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0