Valvaka

2010-09-19 @ 19:02:38
Runt 20.00 drar jag iväg till Skara för valvaka med Socialdemokraterna & SSU skaraborg. Dock så är jag ju miljöpartist & med i Grön Ungdom, men min mamma är aktiv socialdemokrat i Skaraborg, så jag får följa med henne idag haha.
Hon kommer antagligen bli kommunfullmäktige efter valet, kul för henne! Själv är jag inte lika aktiv längre, tidigare var jag väldigt aktiv inom SSU, men sedan bytte jag till GU & skaffade till häst, så då blev det lugnare. Ska bli aktiv så fort jag har tid igen!

Så nu hoppas jag verkligen på ett regierings-skifte!

Kommentarer
Postat av: caroline

SV tack det är ett Equipe

2010-09-19 @ 20:18:06
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0