Slut på vilan!

2010-09-12 @ 21:03:35
Från och med imorgon är det slut med sommarvilan och mulle-ridande! Nu blir dte minst fyra dagar, helst fem dagars ridning per vecka, med noggrann planering.
Dessutom så ska min mentor från skolan (hon håller på mycket med unghästar, och vet därför hur man ska gå till väga för att bygga upp en häst på bästa sätt) hjälpa mig med att lägga upp hennes träning, superbra! Sedan ska jag ringa Åsa och se om hon har lust att fortsätta träna mig och min syster. Annars får jag leta upp någon ny, ugh, har letat lite smått, men ännu inte stött på någon som faller mig i smaken. Jag är så stört kinkig när det kommer till dressyrtränare.

Så ah, imorgon blir det uteritt med massor av klättring om Madde är i stallet. Annars kör jag nog på en riktigt ordentlig genomkörare, med massor av sidförande, öpnna, sluta osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR! allt bra med dig?



En modeblogg! Både tips till tjejer o killar m.m.

Följ & Kommentera! skulle vara snällt & uppskattat! =)

www.stylebyz.blogg.se

2010-09-13 @ 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0