Schabrak i mängder!

2010-09-16 @ 17:00:24
Jag älskar schabrak, vill ha meeeeeeeeeer. Har typ bara fem stycken (och alla utom två hade jag innan jag köpte hästen) just nu, det var så mycket annat som behövdes köpas till hästen så det har aldrig blivit av att jag införskaffat mig ordentligt med schabrak. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa & spara till fler schabrak!
Här är några av de som står på inköpslistan:

Veredus

John whitaker

Glen Gordon

Tattini

Anna Scarpati


Det är några av mina favoritmärken när det kommer till schabrak, en annan favorit är eskadron, men jag har redan ett eskadron-schabrak.
Vilka märken är era schabrakfavoriter?

Kommentarer
Postat av: viktoria

Hehe, fungerar inte att kommentera ponny/hästinlägget.

Det jag ville tillägga var att jag ser OFTA hästar som blir spöade när ryttaren ramlar av. Dvs när hästen vägrar så ryttaren gör en kullerbytta över halsen eller glider av åt sidan så är hästen dum och får spö på bogen. Ofta säger speakern till/varnar.



Och jag tkr mer och mer ponnyryttarna börjar komma över till storhäst, tyvärr. "jag är så duktig så nu ska jag ha en stor häst"..

2010-09-17 @ 09:02:00
URL: http://fjordtastic.blogg.se/
Postat av: Mathilda

mm dt är fint

2010-09-20 @ 16:19:53
URL: http://intend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0