Nya inköp!

2010-09-25 @ 15:04:00
Idag beställde vi massor av saker, mest strösaker & saker till Krabat. Tex. Ett schabrak, lindor, trimkniv (yes, nu kan jag fixa manen!), hovkrats (min syster lyckades slarva bort sin...), ridbyxor, strumpor & ridhandskar till min syster.
Till mig köpte vi ett par vinterhandskar, och sedan köpte jag ett par täcken till Biscaya, beställde säkert något mer, men kommer inte ihåg just nu.

Regntäcke från Bucas, 645:-, köpte även den matchande grimman på bilden, även den från bucas, 89:- från Börjes.
Sedan köpte jag ett fleecetäcke från Catago med, 250:- på Ridsportsbutiken.net
Nu är det mesta som behövs inför vintern köpt, det som jag ska köpa kommer jag att köpa på Skarahästsport, det blir Schabrak, strumpor & lindor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0