Kingsland winter

2010-09-14 @ 20:08:52
Alla bara hissar,och hissar, och hissar Kingslands nya kollektion. Fy tusan säger jag, oerhört tråkig är den ser verkligen inte vad som är speciellt med den. Det enda som är snyggt är det som sett nästan likadant ut kollektion efter kollektion (typ tröjorna)
Sedan så ska man ju inte glömma den groteska missbrukningen av loggor & märken. Vissa plagg påminner om de där overallerna studenter har i skrikiga färger med massor av olika märken på. Ni vet de man har när man superjävel haha?
Fast det allra värsta är att de har kaninpäls på vissa jackor & västar. FY SKÄMS. Hade jag inte gillat Kingslands tröjor & strumpor hade jag bannemig bojkottat Kingsland helt. Menmen, alla är vi hycklare.

Kaninpäls. Gillas ej. (Bilderna är klickbara)

Märkesmissbruk. Fy. (Klickbar bild, och kolla även första jackan ovan)

Sedan finns det lite fint. Tex detta (... fortfarande klickbara bilder..)


Kommentarer
Postat av: N

sv: men jag tror att dom är säkerhet genom att dom är stora och så var det nåt annat men jag är inte säker. men jag håller med, dom är onödigt dyra ;)

2010-09-14 @ 20:14:33
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: wilma claesson

Tack för den fina kommentaren du gjorde på min blogg :D

2010-09-15 @ 10:48:48
URL: http://wilmaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0