Kapten Röd, fest osv.

2010-09-19 @ 04:09:13
Dte blev visst väldigt dåligt bloggade nu i helgen. Drog ju som jag tidigare nämt till Kapten Röd, men istället för att åka hem efteråt så drog jag med en vän hem till henne.
Och idag drog hon med mig på fest i Uddevalla så ah. Det var trevligt, men inte det roligaste jag varit med om. Fest + ingen alkohol + folk man inte känner = inte alltid så lyckat. Jag är inte den mest sociala personen om man säger så.
haha ah, finns väl inte så mycket mer att skriva, en snabb update bara liksom! Beger mig hem imorgon dock. Så får jag se om ja hinner rida. Det borde jag göra. Men jag är inte riktigt säker, eftersom vi ska åka till Skara och valvaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0