Hiss & diss

2010-09-11 @ 01:52:19

- Snart är det dags för VM! Peppar vi? Ohja, ska börja bunkra upp cola & popcorn här hemma.
- Lasse Lindh. Det är som att han läser mina tankar och gör dem till fantastiska sånger med perfekta melodier. Helt underbart!
- Hösten. Okej, lite mysigt är det med septermber och röda löv.
- Om ungefär två veckor får jag veta om jag får försörjningsstöd! Och försörjningsstöd = egen lägenhet.

- Höstsegheten. Är dte bara jag som blir sådär sjukt seg i hela kroppen på hösten?
- Skolan. haha. Första skoldagen tänker jag alltid "nu ska jag bannemig satsa!" andra skoldagen är det mer "... kanske nästa vecka.... eller nästa termin"
- Att det är alldeles för långt tills jag fyller 18. Livet är inte lätt när ens mamma får världens separationsångest så fort man pratar om att flytta hemifrån. Mamma vill till och med bygga ett hus till mig på tomten haha!
- ... Tänk om jag inte får försörjningsstöd?
- Börjar bli sjuk, mår inte alls bra i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; vadå.. är det riktigt kanon päls? men usch isf! Tur att jag hade tänkt kika på västen som inte det var någon päls på ;O

2010-09-11 @ 11:37:48
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0