Drama, fuck yes

2010-09-19 @ 17:39:04
Tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg ang. Lisas (ponny&ryttare Lisa alltså) & mitt bråk. Efter detta så lägger jag ner det hela, då det är ganska tröttsamt att läsa hennes blogg (ska jag vara ärlig så har jag bara följt den för att hon är så jävla rolig att bråka med eftersom hon lipar för minsta lilla) endast för att hålla koll på om hon skrivit något mer om mig, vilket hon gjort typ hundra gånger, medans jag inte skrivit om det en enda gång.

I alla fall;
1. Ja, drama är bland det roligaste jag vet, jag lägger mig mer än gärna i andras problem & jag skapar mer än gärna drama, speciellt när jag har tråkigt. Och ni älskar också drama. Annars hade ni inte läst skvallerbloggar, eller sagt emot mig, alla älskar drama, vissa accepterar bara att de gör det.
2. Sluta lipa om att hon rider bra, hon erkände själv i inlägget där hon skrev om hästen skada att det var hennes fel eftersom hon inte klarade av att rida honom i korrekt form.
3. Nej, jag är inte avundsjuk. Det finns inget som hon har som jag skulle vilja ha.
4. Nej, jag är inte dum i huvudet bara för att jag tycker att drama är kul. Min intelligensnivå ligger antagligen över alla hennes 12åriga fans.
5. Jag har rätt.

SÅ, är det något ni undrar, fråga på. Jag tänker dock inte svara på kommentarer som "Sofia 13år: "DU E SÅ PUCKAD!!!!!!!!!!!!! :S:S:S", så lägg inte ens ner energi på sådant.
Och ah, sa jag att jag har rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0