Dagens träningspass

2010-09-22 @ 22:02:22
Biscaya:
Blev ett pass med typ bara skritt barbacka. Eller ah, joggade henne något varv medans jag värmde upp. Värmer alltid upp typ likadant så!
Hon var fin, inte lika pigg och framåt som hon brukar, men ändå vaken, följsam & mjuk i sidorna.

Krabat:
Innan jag red Biscaya longerade jag Krabat. Han hade svårt att koncentrera sig i början eftersom det var en annan häst i ridhuset samtidigt. Men när den gått gick det bra, om man bortser från att han är väldigt osäker, så han smyger sig in mot en hela tiden eftersom 'tryggheten' finns hos ryttaren.
Han hade väldigt mycket överskottsenergi, brallade & bockade riktigt rejält ett par gånger. Blir arg på min syster för att hon aldrig rider, så elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0