Dagens träningspass

2010-09-03 @ 00:49:10
Idag blev det hoppning!
Ställde upp ett hinder längs med långsidan och ett på diagonalen, och sedan satte jag ihop det till en liten bana. Höjden låg på ungefär 50cm, haha......
Hon var i alla fall jätteduktig, stannade bara en gång och gick sedan över det.
Rev gjorde hon dock. Hon är lite sådan att hon peppar som en tok fram tills hindret, då blir hon lite osäker och tvekar och då hänger inte benen med riktigt. Sedan så var både hon och jag väldigt trötta, så det gick lite segt.
Men hon tycker om det, och det är det som räknas.
Idag tänkte jag göra det ännu lite svårare för henne med, jag gjorde lite titthinder till henne, genom att lägga en röd mjuk grej under (se bild) men självklart brydde hon sig inte, hon bryr sig nästan aldrig om sådant, duktig häst!
Jag har dock tränat mycket relationsövningar med den röda saken dock, tex. så har vi gått över den och haft oss, och hon har haft den över ryggen och skrittat runt efter mig.
Aja,bilden;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0