APU

2010-10-11 @ 21:50:33
Just det. Började ju på min nya praktikplats i fredags. Gjorde inte så mycket varken idag eller i fredags. Bara vanliga stallsysslor, så som mockning, fodring, sopning, in & utsläpp osv.
Det enda speciella var väl att i fredags var vi på tippen, och idag var min mentor där, så jag red för henne & sedan hade vi ett möte med Helene, och sedan red jag & Paulina lite på August med! En liten b-ponny, han var verkligen helmysig. Rör sig jättehärligt och känndes mycket större att rida. Dock så var han lite svårstyrd haha. Men det var trevligt!
August:
Visst är han söt? <:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en praktikplats. =)

2010-10-12 @ 11:52:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0