Avramling

2010-11-18 @ 14:38:55
haha ja, i lördags fick jag smaka på ridhusbotten (och även vägg...), fick en hjärnskakning och en söndrig hjälm. Inte det roligaste som hade kunnat hända kanske.
Aja, utöver det så börjar det gå riktigt bra nu, hon är pigg och framåt.
Jag har dock tappat ridningen ganska mycket, då en vän till mig gick bort för två veckor sedan. Och innan det var det ju lov och då fick hästen lite liv hon med. Så ja. Men nu börjar vi komma igång igen!
Igår red Rebecca, och det hade tydligen gått jättebra! Och dagen innan det skrittade jag ut lite, dock hann det bli mörkt, och Biscaya är jättemörk rädd haha ):


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte kul att ramla av, hoppas du mår bättre nu =)

2010-11-18 @ 16:38:46
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0