Nya inköp!

2010-05-25 @ 22:58:13
Var ju på Skara Hästsport i söndags, fick med mig detta hem;

1. Novabett, äääntligen! 279;-


2. Longerdelta. Dock inte ett sånt som på bilden, utan det var blått och vitt och en annorlunda modell. Men allt blir mycket roligare med bilder så! 35;-


3. Glen Gordon winner martingal, 299;- (omg, billigt) Tänkte köpa JW-martingalen först, men pappa blev arg och tyckte att jag var löjlig som skulle lägga 800kr på en martingal, så det får bli denna så länge, också köper jag en JW-martingal/förbygel sedan.


4. Källquist protector damasker, två par, 199;-/st. Det var så billigt att jag var tvungen att slå till. Får köpa mig ett par snyggare och bättre sedan. Dessa funkar så länge!

5. Fästing/flug/osv-medel. Fast detta betalade pappa! Det börjar komma en massa hemska kryp nu.



Min syster köpte ett Equiline schabrak för ca 500kr med.










Idag tappade jag dock bort mitt ena JW bakskydd, fan vad arg jag blir, kunde inte hitta det någonstans. Får leta mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0