NY HEADER

2010-05-05 @ 20:06:44

Började göra en header förut, ganska snart upptäckte jag att det var sinnessjukt tråkigt, så jag orkade inte göra något avancerat. Slängde bara ihop tre bilder.

Bild 1: Krabat, en häst vi ska ha på foder ett tag. Främst min syster.
Bild 2: Biscaya med sitt fina JW-täcke.
Bild 3: Min fina Biscaya igennnn


Jag har varit hur sjuk som helst idag och igår, så Biscaya har fått stå idag, och även igår. Så resten av veckan ska vi hålla igång ordentligt, för nu mår jag lite bättre.
Har så dåligt samvete över att jag låtit henne stå. Men är man sjuk så är man.


Nu ska jag kolla på Anna Anka söker assistent, och dricka äppeljuice och äta praliner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0