Dagens träningspass

2010-05-23 @ 12:53:43
Idag blev det först ett kort dressyrpass, Biscaya var superfin, behöver nästan bara korta tyglarna för att hon ska gå i form i skritten, och för varje gång så söker hon sig mer och mer neråt och framåt i traven. Bara hon får lite muskler så löser det sig nog.

Sedan skrittade jag ut en bit medans min syster ledde Krabat, som kom till oss igår. Min syster stressar upp sig och blir helt galen, så det gick mindre bra. Och Biscaya är sådär knepig på utritter igen, så mitt i allt börjar hon backa och ha sig, så då bestämde jag att vi skulle vända istället.


Min syster och Krabat (som är ca 170cm i mankhöjd!) Bild från igår.



Nu bär det av till Skara hästsport för min del!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bor du långt ifrån Skara hästsport?

2010-05-25 @ 12:31:12
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0