Jag dansar allra bäst med dig

2010-03-07 @ 20:59:44

Igår hade jag haft bebis i en vecka. Sju dagar alltså. Fast det känns som att jag känt henne i en evighet. Jag älskar verkligen känslan jag får när jag är med henne, ni vet, den där, "jävlar vad rätt det här är"-känslan. Jag älskar den. Jag älskar att Biscaya är min, och jag kommer dö lite inombords om det blir så att vi inte har kvar henne, eller om hon skulle skada sig eller så.
Ja, jag har bara haft henne i åtta dagar, men hon är liksom en del av mig redan. Just för att jag vet att hon är så jävla rätt.
Vi är så jävla rätt.

I
Adore
You


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad roligt att du är intresserad av att träna. Nu bara svarar jag nånstans i din blogg så behöver itne alla läsa när jag lägger ut mobilnr.

Jag bor mellan Axvall och Skara och har de allra flesta träningar här hemma men

jag åker ut och håller lektioner också om eleverna inte har någon möjlighet att komma hit.

Det blir ju dock lite dyrare tyvärr.

Vill man rida privat här hemma kostar det 300kr, i grupp 200kr.

Vill man rida privat hemma hos sig själv och det inte ligger alltför långt härifrån kostar det 500kr och i grupp 300kr.

Åker jag längre sträckor så får arrangörerna av träningen betala ett fast pris och sen får de ha hur få eller många elever de själva vill.

Du kan ringa mig på 0738 150973 om du har några fler frågor. :)

2010-07-22 @ 18:52:32
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0