Det funkar nog ändå.

2010-03-25 @ 21:59:50

haha, igår åkte jag av Biscaya!
Min första avramling på typ 3år.

Hon försökte smyga iväg från mig, och tvärade, så jag blev sur och petade på henne med spöt, hon ryckte till, slog i ena bakhoven i sargen och tog världens hopp framåt, sedan bestämde hon sig för att svänga höger jättefort, och självklart så flög jag åt vänster.
Hon stannade direkt, och jag skadade mig inte, mer än att jag har lite ont i nacken, ett blåmärke på benet & rivsår i pannan (fråga inte hur dom kom dit, för det vet jag inte ens)

Sedan blev jag arg, och då skärpte hon sig minsann!

Pappa skrittade av henne sedan med! Såg sådär tvättäkta nybörjaraktigt, så sött. Pappa har en massa hästhanteringsvana, men inte så värst mycket ridvana, och dte var typ 10år sedan han red senast! Men han var duktig, Biscaya gick där hon skulle iaf.



Bästa stället att vara på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0