Trötthet, och en extra häst!

2010-06-15 @ 11:04:43
Fy, idag har jag sovit helt sinnessjukt dåligt. Somnade sent, vaknade tidigt, och sedan när jag skulle somna om så låg jag och tänkte på massa annat, så det var helt omöjligt!

Min syster är jättesjuk nu, så denna veckan har jag två hästar att rida.
Idag har jag planerat att jobba lite frihetsdressyr med Krabat, jag tror att han kan behöva det ganska ordentligt, han är en häst som är väldigt osäker, och det är mycket bebis i honom, som det är i de flesta ridtravare som gått på banan.
Sedan ska jag träna privat för Åsa. Känns väldigt skönt att vara själv, och ligga i konstant fokus. Jag vet inte riktigt vad hon planerat än, men jag funderar på att be henne hjälpa mig med galoppen, antingen om hon skulle sitta upp, eller om hon ger mig tips från marken. Vi får se! Går det inte alls så får hon sitta upp i alla fall.


Och gud vad jag älskar att köpa secondhand/begagnat.
Har precis pratat med en fd. klasskompis, som ska sälja en rosa Kingsland hoodie till mig. En Kingsland hood brukar ligga på ca 900 - 1000kr, och jag får den för 200, hur fint är inte det eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0