Tobbe Larsson, och världens största fangirl

2010-06-06 @ 22:37:08
Var ju som jag nämt tidigare, och såg Tobbe Larsson idag. Hans häst Nicke är så galet fin. Han pratade mycket om hästens kroppspråk och om att kommunicera med hästen, både genom kroppspråk och röst.
Fick så galet mycket tips av Tobbe, är skitpepp på att dra till stallet och öva frihetsdressyr med Biscaya nu. Ska börja använda två 'pekpinnar' istället för en nu med, och börja med lite mer avancerade grejer än inkallning och sådant, trickträning osv. 

Efteråt så signerade han och svarade på frågor. Jag hade hundra frågor jag ville fråga honom, men när det väl var min tur kunde jag inte ens prata. Jag bara stod där som ett fån och "D:"
Jag ser upp till honom så otroligt mycket, han är typ min guru. Så jag blev så nervös att jag inte ens fick fram ett ord.
Fast sedan tog jag mod till mig och bah ".... kan jag få en kram........?"
OCH DTE FICK JAG <3
Och ahah, hela tiden kämpade jag för att inte gråta. Förstår ni hur glad jag var eller?
Men så fort jag vänt mig från honom kunde jag inte hålla mig längre, så jag grät som en liten bebis ahahha åh
Glädjetårar är helt underbart.

Jag är en sån fangirl att det är sinnessjukt!



(Mössan får mitt huvud att se jättekonstigt ut, och knän är väl inte precis den vackraste kroppsdelen, och ja, jag är väldigt kort för min ålder, 17år och 155cm haha)
Tobbe Larsson är en av mina största förebilder, är så otroligt glad över att jag fick chansen att träffa honom, utan att behöva åka hur långt som helst. Jag kan inte beskriva med ord, jag tror att ni förstår om ni träffat er största förebild, känslan man känner är helt obeskrivlig.


Tobbe berättade även att på söndag så börjar de spela in nästa säsong av Ponnyakuten! Kan knappt vänta.



Dagens outfit och det signerade kortet ;$


På landet-stämpel och festivalarmband från Siesta 10 och Putte i Parken 09!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men gud vad himla söt du är! :D Tobbe är nog jäteglad att han har sådana fina fans.

2010-06-06 @ 23:58:21
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Haha jag är också en kortis, 20 år och 159cm ;)

2010-06-10 @ 22:10:46
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0