Scapa-schabraken

2010-06-29 @ 16:42:19
Det känns som att jag är den enda i hela världen som inte tycker att scapa-schabraken är skitsnygga. Alla har typ 100st olika färger och modeller av scapa-schabraken, medans jag inte ens vill ha ett. Eller jo, det hallonröda/rosa är ganska fint, men endast på grund av färgen.

För det första så tycker jag att den stora trean är sinnenssjukt ful. Alldeles för stor och jag förstår inte vad den gör där.



För det andra så är det en "Hej jag är en liten ponnyryttare som måste sticka ut, kan knappt styra min häst men vinner jämt för att den är skitsnabb"-känsla över dem. Varenda ponnyryttare har ett, i någon knepig färg och tycker att "åh, jag sticker ut så otroligt mycket", trots att ALLA andra ponnyryttare också har ett. Sticker ut? Nej.

Jag är väldigt mycket för det stilrena, och till skillnad från folk som ny byter till stilrent från att sticka ut nu när de upptäckt att alla köra på 'sticka ut'-stilen, så har jag alltid varit mycket för det stilrena. Inga gapiga färger, konstiga loggor eller mönster. Jag tycker verkligen inte att det är snyggt någonstans. Loggan är alldeles för stor.





Skulle jag köpa ett scapa-schabrak skulle det vara något i den här stilen;
(håller inte koll på vilka som är gamla och vilka som är nyare modeller, eftersom jag aldrig gillat scapa så)



Alla bilderna är från google.

Kommentarer
Postat av: Liindis

va glad för det, dom är inte kloka i huvet för fem öre :s vidriga människor verkligen!

2010-06-29 @ 19:15:17
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

AHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-07-02 @ 23:48:21
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0