På landet festival, med Tobbe Larsson!

2010-06-06 @ 00:55:25

Imorgon ska jag på På landet-festival på Axevalla travbana. Egentligen så tycker jag att sådant är oerhört tråkigt, jag är en storstadsmänniska som råkar sitta fast på landet.
Men ja, imorgon kommer nämligen Tobbe Larsson dit!
Han är en av mina största förebilder när det kommer till ridning och hästhantering, jag följde ponnyakuten som en tok, och jag har väntat hur länge som helst på att få se honom i verkligheten, och nu får jag äntligen göra det!
Förhoppningsvis så får jag med mig kameran, beror på om jag hittar laddaren eller inte, men kul ska det i alla fall bli!
Har inte ens ord för hur glad jag är över detta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0