Ojdå

2010-06-04 @ 23:20:42
Blev visst en kort bloggpaus för mig. Har haft problem med både skolan och hästen den senaste tiden, så har inte orkat skriva i bloggen. Men nu är jag back on track.
Har inte hänt något nytt på hästfronten, eftersom Biscaya haft en tappsko.
Dock så hann jag rida en lektion för Åsa i tisdags. Det gick inte alls bra, hon var helt off och inte alls med på noterna.
Åsa satt dock upp och tog ett par galopper på henne. Jag tänker dock inte ta tag i galoppen riktigt än, utan jag vill att hon ska ha lite mer muskler så att hon får en chans till att kunna bära sig bättre.

Biscaya har i alla fall stått. Idag blev hon verkad och skodd. Tror jag. Jag har inet vågat ringa stallägaren och fråga hur det gick med skoningen än, för jag är så nervös att jag inte ens vill veta.
Antingen så är hästen eller hovslagaren död, eller så har hon rivit hela stallet.
haha fy ):

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: tack så jättemycket:D

2010-06-05 @ 06:24:16
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING

SV: precis, jag tror också han inte vet hur han ska bete sig - liksom aldrig fått lära sig. men dock tror jag inte att han är stressad, det brukar han visa tydligt.



jag står på ett stort tävlingsstall där det är få som vill att deras hästar går ihop så vi har inte så stora möjligheter.

2010-06-05 @ 08:27:24
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0