Missförstånd

2010-06-28 @ 18:35:07
Tydligen så skulle vi inte alls ses på Jutagården, utan vi skulle ses på skolan, något hon inte sagt till mig, så jag åkte dit i onödan @:
Drog dock till skolan sedan.
Fick massa papper, och boken Hästhållning i praktiken, den är på 236 sidor, och jag ska läsa ut hela under sommaren, PLUS att jag ska skriva ner saker som är viktiga med alla kapitel, göra en uppgift om hästens tänder och svara på frågor om sjukdomar & shit. haha ): Läxa på sommaren........ Men jag måste komma ikapp, och eftersom det är om hästar så är det genomlidligt, och jag kan det mesta så. Men ja, det är ju meningen att det ska vara lov egentligen. Aja. Det är helt klart värt det.

 

Jag börjar inte skolan fören 26 Augusti heller! Asbra.
När börjar ni?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hästhållning i praktiken är lätt att förstå allt i! :) Det klarar du! :D

2010-06-28 @ 19:07:03
URL: http://monami.bloggplatsen.se
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv ååh tack så mycket, jag blir suuperglad!:))

2010-06-28 @ 19:56:06
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0