Mina favoritbloggar!

2010-06-07 @ 13:13:16
Tänkte ta och tipsa om ett par bloggar.

1. showjumper, den första bloggen jag började läsa, och den är fortfarande min absoluta favoritblogg. Tycker att hon har fina bilder, fina hästar och älskar när hon har 'horse quote'-inlägg. Hennes blogg är mer orginell och det är helt klart något som uppskattas.

2. tävlingsryttaren, ytterligare en superfin blogg, Hon skriver så bra att det känns som att man känner hennes hästar, och dessutom så är dom otroligt fina. Mycket bilder, mycket text, och mycket videos, så man blir aldrig uttråkad när man läser hennes blogg.

3. internationalshowjumping, denna bloggen påminner mycket om den första, antagligen därför jag tycker om den. Hon ger massor av bra utrustningstips, och dessutom så säljer hon massor av märkesgrejer billigare än i affären, det kan man ju inte missa. Hade jag inte varit superfattig nu efter festivalen hade jag antagligen köpt massor av grejer ifrån henne. Hennes 'hästtänk' är dessutom väldigt likt mitt. Superbra!

4. johannasriddagbok, hon ger massor av tips på bra övningar, och det uppskattas otroligt mycket från min sida, eftersom jag är väldigt dålig på det här med att komma på nya övningar. Härliga bilder och mycket filmer!

5. lovicious, ibland blir det lite mycket hockey för min smak, men hon skriver bra, och hennes blogg är väldigt intressant att läsa. Hon har även riktigt fina priser i sina tävlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0